Tema: Re: Pagalbos su 5.1 kolonėlių pasirinkimu
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-19 11:31:56
Įspūdžiai apie Denon:
- Su Xbox'u aš jį pakabinu. Jau tris kartus turbūt. Vieną kartą - vaikas.
T.y. įjungus viską kartu (xbox, tv ir denon) - jis nerodo vaizdo ir
nereaguoja (net power off mygtukas; padeda tik 220v ištraukimas/įkišimas).
Kai maitinimą ištraukiu/įkišu - viskas tada be priekaištų.
- Jau kitame forume rašiau apie tai, kad su ATI GPU sunkiai šnekasi. T.y. su
audio perdavimu. Bet dar nesupratau, kas įtakoja. Bet, kaip suprantu, tai
reikia nurašyti HTPC problemoms. Dar aiškinsiuos.
- Visa kita - puiku. T.y. viskas yra ko reikia ir ko galima tikėtis iš
resyverio.
- Pultelis nevaldo mano Sharp TV. Tas pats ir su kitu mano bandytu Denon'u.
Čia spėju mano Sharp'as išskirtinis.
- Pasigedau SPDIF Out. Bet čia turbūt ne resyverio, o mano piniginės
problema :)
- Garsas - aš dar per mažai naudoju, kad galėčiau įvertinti. Kol kas galiu
vertinti tik valdymą, funkcionalumą, patogumą ir t.t.

Kolonėlės:

Vis tik padariau išvadą, kad dabar investuoju į kiek įmanoma pigesnį
sprendimą. Tad pasiėmiau anksčiau nužiūrėtas Tannoy Mercury V4 kolonėles.
Įvertinau Tavo siūlytus variantus (Focal ir pan.). Netiko dėl dizaino.

Kadangi dabar nėra kur statyti pastatomų, tai tolimesnis planas:
išsikrausčius į erdvesnes patalpas, turimas V4 naudoti surround'ui, bei
nusipirkti normalias stereo. Nežinau ar tai labai blogai.

Garsą irgi sunku vertinti. Dar nepriėjau iki muzikos klausymo.

Bet BF3 ir filmai - UBER WOW!!!:) Senai reikėjo nusipirkti.. kad ir
Creativus. Jaučiuosi tiek praradęs :(

"Icetom"  wrote in message news:jcal73$1cn$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kaip įspūdžiai apie Denon AVR-1912?
Kokias kolonėles pasirinkai?