Tema: Re: NAD vs Denon vs Onkyo
Autorius: Icetom
Data: 2011-11-02 10:40:04
>Jei atvirai, daugiau nepirksiu niekad nx japoniško šūdo.. jie neturi
>supratimo apie skambesį jokio.

Denon PMA-2010 mano nuomone skamba l. gerai-puikiai. . Kiek aš jį kelis
kartus trumpai girdėjau Hifipasaulyje su skirtingomis kolonėlėmis. PMA-1500
visai nieko kartu su Dacmagic ("plikas" nelabai). Marantz kažkuris modelis
iš special edition serijos ir visa netgi nieko buvo už berods 2-3 k Lt
Acapalejoje.

Kokį matau didelį privalumą minimų gamintojų prieš mažesnius gamintojus, tai
techninis garantinis ir negarantinis aptarnavimas. Pabandyk padaryti
garantinį remontą kokiam Naim, Cyrus, Ayre ir t.t. gamintojui vietoje,
Lietuvoje :) Be siuntimo gamintojui neapsieisi...