Tema: Re: NAD vs Denon vs Onkyo
Autorius: Exo
Data: 2011-10-29 19:22:52
Dabar labai aktyviai užsiemu kolonėliu paieška. Todėl vaikštau per salonus su savo Onkyo Integra po pažastim ir klausau. O kadangi stipriai nusivyliau savo aparatu, tai klausau ir visus iš eilės stiprintuvus, tai va iš to kas dabar guli salonuose Rega (nesvarbu kuris, netgi šis už 1,5kLt) paliko neišdildomą įspūdį (aišku nekalbu apie lempinius aparatus už 10kLt ir daugiau) ir todėl iš savo varpinės galiu pasakyti jog mano nuomone japonai apie garsą išmano tiek pat kiek ir apie simfoninę muziką... O aprašyti ką jie visi turi bendro blogo, pakankamai sudėtinga - sakykim taip jei patinka zipfm ir šiaip visokia klubinė muziką - japoniški stiprintuvai kaip tik. Tačiau jei klausai ką nors rimčiau, tai jie paprasčiausiai "negroja", net nežinau kaip išsireikšti tiksliau, tačiau trūksta skambesio gylyję detalumo, kurio reikia instrumentinei muzikai. Ir čia turiu omenį ne tik klasiką ar džiazą, tačiau ir pvz metalinę muziką...

Exo