Tema: Re: NAD vs Denon vs Onkyo
Autorius: eMJei
Data: 2011-10-29 21:50:34

On 2011.10.29 21:23, Dainius wrote:
> O iš tikro puikiai groja netgi
> elementarus populiarusis gainklonas su kapeikinėmis mikroschemomis,

kokioj parduotuvej parduodamas "gainklonas", kas atstovai lietuvoje?
reik suprast kad kalbame apie komercinius gaminius.

T-AMP ($30) - komercinis gaminys (!) - irgi neblogai groja, ir ka?

> tikrasis grojimas 80% ar netgi daugiau tepriklauso nuo teisingos akustikos.

stiprintuvo ir akustikos tendemas LYGIAVERTISKAI (tai simbioze!) +
saltinis sudaro skambesi. tai mano asmenine nuomone is patirties
deliojant asmenine sistema, kartus prisiminimai suporavus komponentus is
skirtingu luomu.