Tema: Re: NAD vs Denon vs Onkyo
Autorius: Exo
Data: 2011-10-29 22:32:34
Tai simbioze - vienareikšmiškai! Aš netgi radau su kuo mano integra pusėtinai groja, tiesa tai tos pačios Regos kolonėlės, bet atsižvelgiant į tų kolonėlių kainą ir į tai kad groja vis tiek tik pusėtinai, tai turbūt rinksiuos brio3 su tam tikrom kolonėlėm. Kaina bus ta pati o skambesys iš esmės kitas.

Exo