Tema: Re: Nu, ku, perkam delorien'us?
Autorius: rembo
Data: 2011-11-24 10:43:52
Na gi neutrinai varo per zeme ten. Realiai nera tiesaus vamzdzio 730 km
ilgio tarp tu dvieju tasku, tad su lazeriu nelabai pavyktu. O jei toks
vamzdis butu tai dar ten ir vakuuma reiktu padaryt, o tai jau daug oro
ispumpuot.

Siaip realiai per 60 ns, sviesa tenueina 18 metru. Man labiau idomu kokiu
budu jei tiksliai nustatye atstuma tarp dvieju tu detektoriu 730 km ir
kazkiektais metru. Tuo labiau tai matuojama ne per lenkta zemes pavirsiu, o
tiesia linija. GPS'ai gi nera ant tiek tikslus, kad taip jau idealiai
isskaiciuot :)