Tema: Re: Nu, ku, perkam delorien'us?
Autorius: Toxis
Data: 2011-11-19 23:01:16
hehe, jei reiktu statyt savo pinigus, statychiau uzh fluka matavimuose ar
metodologijoj, tiesa pasakius iki shiol manau, kad kazhkas panashaus, o ne
'sulauzhyta einstein'o reliatyvumo teorija';)

"Vasaris"  wrote in message news:ja94kp$mb4$1@trimpas.omnitel.net...

"Toxis@phaun" <fake@fakeemail.com> wrote in message
> Great Scott Marty:
> http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-15791236 antra
> laborotorija patvirtino... kazhkaip buvau tikras, kad pirmas
> variantas buvo fluke'as...
> Hm... kvepia idimiais laikais;) paburiam ish krishtolinio rutulio? Ar
> neutrinai yra tachionai, ar visgi egzistuoja ta mistine energija
> vacuume igalinanti neutrinus virshyt c? Ar kazhkas absoliuchiai
> naujo? Ash balsuoju uzh tachionus;)

Ramiai :-) panašiu reikalu jau buvo anksciau (tik lengvai pasimiršta). Gal
neišeliminuotas koks nors lokalinis faktorius arba matavimo iranga/matavimo
metodas su trukumais. Priedo skirtumas tai juk ne kažkiek %, kartu, o viso
labo - dalys. Galiausiai dar neaišku, ka jie "matavo" - gal ne musu visatos
daleles gavo ;-)