Tema: Re: Nu, ku, perkam delorien'us?
Autorius: Vasaris
Data: 2011-11-19 22:47:21
"Toxis@phaun" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.6967755357056731751@news.omnitel.net...
> Great Scott Marty:
> http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-15791236 antra
> laborotorija patvirtino... kazhkaip buvau tikras, kad pirmas
> variantas buvo fluke'as...
> Hm... kvepia idimiais laikais;) paburiam ish krishtolinio rutulio? Ar
> neutrinai yra tachionai, ar visgi egzistuoja ta mistine energija
> vacuume igalinanti neutrinus virshyt c? Ar kazhkas absoliuchiai
> naujo? Ash balsuoju uzh tachionus;)

Ramiai :-) panašiu reikalu jau buvo anksciau (tik lengvai pasimiršta). Gal neišeliminuotas koks nors lokalinis faktorius arba matavimo iranga/matavimo metodas su trukumais. Priedo skirtumas tai juk ne kažkiek %, kartu, o viso labo - dalys. Galiausiai dar neaišku, ka jie "matavo" - gal ne musu visatos daleles gavo ;-)