Tema: Re: Fizikos klausimėlis
Autorius: siGis
Data: 2011-09-02 21:48:13

"AurimasB"  parašė naujienų news:j3r57d$agc$1@trimpas.omnitel.net...

na tai jei į sieną vienas trenkiasi, o kitas trenkiasi į stovintį automobilį
tada išsiskiria tiekpat energijos? Bet jei kitas juda o siena nejuda kodėl
energijos tikepat lieka?

Energijos issiskiria tiek kiek jos turi judantis automobilis kol visai
sustoja. Visai nesvarbu ar ji sustabdo nepajudinamai stovinti siena, ar
stovintis, bet atsokstantis nuo smugio kitas automobilis. Bet sitos
aplinkybes turi reiksmes vairuotojo galvos sutrenkimui :). Aisku kad jis
labiau susitrenks ivaziaves i siena nes bus sustabdytas staigiau - per
trumpesni laika ir trumpesni atstuma.

Tokiu pat greiciu ir tokios pat mases priespriesiais vaziuojantys
automobiliai vienas kitam atlieka sienos vaidmeni, nes idealiu atveju jie
sustos tiksliai susidurimo momentu ir tiksliai susidurimo vietoje, tai yra
taip pat kaip atsitrenke i siena. Energijos isiskirs dvigubai del to kad
judejo du automobiliai ir susidurus ta energija pasinaudojo dvieju
automobiliu sulankstymui. Nors energijos buvo ir dvigubai daugiau kiekvieno
automobilio sulankstymai bus tokie kaip ir atsitrenkus i siena. Isvada butu
tokia kad susidurimas kaktomusa nera jau toks baisus kaip atrodo is pirmo
zvilgsnio :) ir prilygsta atsitrenkimui i siena. Nepatarciau to pabandyti
tam kad isitikinti ar nemeluoju :).