Tema: Re: Fizikos klausimėlis
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-01 16:43:09
neignoruojam. 2 automobiliai vienas į kitą iškirs daugiau energijos nei vienas į sieną, jei jų greitis vienodas nes siena tai stovi vietoje. jei siena judėtų irgi į automobilį energijos kiekis būtų toks pat kaip ir du automobiliai veinas į kitą, tik kad siena liktu sveikesnė nei automobilis po susidūrimo su ja, lyginat dviejų susidūrusių automobilių būkę.