Tema: Re: Fizikos klausimėlis
Autorius: Shadowed
Data: 2011-08-31 08:01:48
Heh pamenu buvo Mythbusteriu laida su situo, dauze masinas viena I kita ir I
siena :D ir man atrodo kad viskas ten vienodai buvo.

"rembo"  parašė naujienų news:j3kf3g$dsh$1@trimpas.omnitel.net...

Delfyje skaitau straipsnelį apie LHC ir užkliuvo viena vieta, cituoju:

"du automobiliai, susidūrę kaktomuša, išskiria daugiau energijos nei vienas
automobilis, staiga įsirėžęs į plytų sieną. Tai gryniausia teisybė: jeigu
visų automobilių greičiai buvo vienodi, tuomet pirmasis įvykis yra dukart
energingesnis už antrąjį."
(http://mokslas.delfi.lt/science/article.php?id=49090136)

Kiek pamenu iš fizikos man atrodo susidūrimai gaunasi vienodi ar mašnios
važiuodamos ant 50 km/h trenksis kaktomuša ar į sieną. Taip pat ir tempiant
nesvarbu ar du arkliai tempia virvę vienas į vieną pusę, kitas į priešingą,
ar vienas arklys tempia vieną galą, o kitas pririštas prie medžio. Virvės
įtempimo jėga gausis vienoda. O gal aš kažką netaip čia suprantu?