Tema: Re: Fizikos klausimėlis
Autorius: siGis
Data: 2011-09-01 09:43:01
Tikrai taip. Atsitrenkes i siena susilanksto vienas automobilis, susidurus
dviem - abu. Teisingai paklausus - ar vienam automobiliui sulankstyti reikia
daugiau energijos nei dviems, vienodai sulankstyti - atsakymas tiek aiskus
kad galima sakyti 'kam cia durnus klausimus uzdavineji' :).

Atsakymas ne toks akivaizdus jeigu noretume suzinoti kokios pasekmes
automobiliams atsitrenkus i siena ir susidurus kaktomusa su kitu automobiliu

"AurimasB"  parašė naujienų news:j3kfjo$edi$1@trimpas.omnitel.net...

bet jei vienas automobilis trenksis į siena išsiskiria x energijos, o jei 2
tai 2x ir sulanstyti bus du automobiliai  :)