Tema: Re: Kas per bullshit su tuo BigBang?
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-08-31 16:20:45
Jei kada nors ateityje bus sukurta laiko mašina mes tikrai žinotume, nes
keliautojai laiku iš ateities tikrai būtų apsilankę, ar bent jau kokius
pėdsakus palikę praeityje. Realiau yra sutikti nežemišką civilizaciją, nei
ateivį iš ateities. Juk net dėl piramidžių pastatymo yra hipotezių, kad jas
pastatyti padėti galėjo nežemiška civilizacija, bet niekas nė žodeliu
neužsimena, kad piramides statė su žmonių iš ateities pagalba.