Tema: Re: Kas per bullshit su tuo BigBang?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-17 15:06:54
sakytau arba su informuotumu turim problemu, arba esam ish paralelines visatos, kuri kaiptais gausiai lagina, bo tamsioji materija buvo postuluota jau 1934tais, o jos itaka tiesiogiai atrasta 60-tais70tais. Jei jau kabintis prie naujausiu, tai butu tamsioji energija (90tu galas) ar dark flow (matyt lietuvishkai, literturishkai galima butu pavadinttamsioji srove) 2008.

Beja nei vienas ish aukshchiau paminetu dalyku, nera paistalai, tai tiesiog pavadinimas dalykams, kuriu mes kolkas nezhinom. Jie yra stebimi netiesiogiai, jie turi nezhmomonishka itaka visatai, hell, jei ne tamsioji materija nebutu nei taves, nei manes, nei nieko, nes matyt nebutu zhvaigzhdzhiu. Bet kolkas apchiuopt ir palaizhyt mes ju negalim. Beja tos nesamones visatoje egzistuoja ~4x daugiau negu samones (zhinomos materijos), taigi, jei visatoje veikia tokia durna sistema kaip demokratija, mes (zhinoma materija) butumem nubalsuoti kaip "nesamone" 4 balsais priesh 1na :)
(ash jau nekalbu, kas butu jei balus sudetu dar ir tamsiosio energijos partija:)