Tema: Re: kas tai galetu buti?
Autorius: Zebediejus
Data: 2010-07-15 14:47:58
Kiekvienas savaip "kliedi". Vienas pamato danguje kazka idomaus ir megina
tikslintis ka mates, o kitas paziuri filma apie Big Banga ir patingejes
pasiskaityti internete, uzveda kita tema. Toje temoje visiems priestarauja,
net neskaitydamas ka jie raso..
Tam ir forumas, kad susirasinet. Ar ne taip?

Zebediejus