Tema: Re: kas tai galetu buti?
Autorius: TuKas
Data: 2010-07-11 20:01:20
"Aladinas" <ija@mail.com> wrote in message news:i1anl0$olg$1@trimpas.omnitel.net...
> TuKas wrote:
> 1. Objekta stebejau mazdaug 70° virs pietu horizonto
> 2. Uz Venera objektas buvo ryskesnis maziausiai 2 kartus.
> 3. Sviesa buvo melsvai balta.
> 4. Sviesos intensyvumas nesikeite per visa eiga nepriklausomai nuo
> padeties stebetojo atzvilgiu...
> 5. Visi sie argumentai ko gero nepakankami siekiant paneigti objekto
> tapatuma su TKS ar ISS
>
> Matyt teks detis tiubeteika ir dryzuota telneske... ;-)

1. Ar tikrai matavai pagal kokį nors žinomu kampu esntį virš horizonto objektą, pvz. žvaigždę? Subjektyviai beveik visi stebėtojai nurodo objektą žymiai aukščiau virš horizonto nei jis yra iš tikrųjų. Siūlau naktį pasižiūrėti į Šiaurinę žvaigždę kuri yra ~55° virš horizonto ir prisiminti ar tikrai šis skrendantis objektas buvo daug aukščiau nei ji.
2. Rašiau, kad ISS gali lygintis ryškumu su Venera kai jos stebėjimo sąlygos yra geriausios. Šiuo metu pvz. 22h Venera yra vos 3° virš horizonto, o apie 22:30 ji jau pasilsepia už horizonto ( prieš porą savaičių Venera buvo kiek aukčiau, tačiau apie 23h ir tada ji buvo vos keli laipsniai virš horizonto ) todėl subjektyviai jos ryškumas yra kelis kartus mažesnis.
3. Palydovų spalva gali kiek priklausyti nuo jų elementų (pvz Saulės baterijų) medžiagos, tačiau kadangi ji atspindi Saulės šviesą, spalva nedaug skiriasi nuo baltos.
4. Keista. Visų palydovų ruyškumas šiek tiek keičiasi. Paprastai TKS būna ryškesnė antroje trajektorijos dalyje t.y. pietryčių pusėje, nors kadangi ryškumas keičiasi lėtai ir tolygiai, tą sunku pastebėti.
5. Vistik esu daugiau nei 99% įsitikinęs, kad tai buvo būtent TKS :)