Tema: Re: kas tai galetu buti?
Autorius: siGis
Data: 2010-07-14 17:09:45
Ko cia karsciuotis.
Zmogus mate NSO - neatpazinta skraidanti objekta. Ir nieko cia tokio. Tik
nereikia i sita santrumpa ideti prasmiu kuriu  joje nera. Kazkodel visi
klaidingai mano kad jeigu jau NSO tai butinai ateiviai. I sita santrumpa
puikiausiai telpa visi skride objetai kurie buvo stebeti nebuvo ir nebuvo
atpazinti. Aisku kad NSO gali buti palydovas, raketa, lektuvas, balionas,
aitvaras, futbolo kamuolys ar kaimyno mesta pliauska jeigu jie nebuvo
atpazinti. Kol zmogus neissiaiskins kas tai buvo tol tai bus NSO.

Sprendziant pagal aprasyma tai tikrai panasu i palydova. Kaip pasitikrinti
ar tai ne TKS cia zmones jau paaiskino. Yra ir daugiau skraidanciu cistenu
(kosmines siuksles) po keliasdesimt metru. Be to nesenai japonai isskleide
saules bure. Kaip atrodytu tokia versija. Tingiu dabar ieskoti jos orbitos,
bet turetu graziai matytis is zemes.

Buvau ir as mates NSO. Ir tokiu jis man buvo net keleta metu kol pirma karta
pamaciau dangaus zibinta :).