Tema: Re: VASIMR plazmine raketa perkope 200 kilovatu
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-08 12:34:42
"rrr" <rrr@rrr.rrr> wrote in message news:hakana$8ks$1@trimpas.omnitel.net...
> Toxis@ze_yvil_place wrote:
>
> Nu cia tai skonio reikalas :) man tas pasiekimas yra beprasmiskas, tas
> pats jei skruzdele uzlipa i medzio virsune ir sako kad as galiu :D. O
> zmogus marse tures labai ribotus resursus kad kazka nuveiktu, nebent ji
> ten numest ir palikti :)

na, nusileidimas menulyje irgi apchiuopiamai nieko doro neatneshe - prizmes galejo ishbarstyt zondas, akmenu galejo atvezht zondai :) bet shitas zhingsnis buvo baisine motyvacija visai kartai daryt kazhka didingo, kazhka didesnio uzh save.

> Daug paprasciau ir svarbiau uzkariauti pirma menuli :), rytoj suzinosim
> kaip ten su pagrindiniu mums resursu

kas kur? ka praleidau?

> supratima apie visatos evoliucija, kinematika, kas musu laukia ateityje

> Higs'as patvirtina dabartines teorijas, o jo nebuvimas jas sugriauna :)

> Ta zinant galima tiksliau ivertinti gyvybes atsiradima/paplitima musu
> galaktikoje. Jei atrandam mikrobu marse/europoj/titane ar kitur tai ju
> bus labai daug kur, ir virsmas is negyvo i gyva nera retas, is esmes
> svarbu norint isspresti/ivertinti Drake'o lygti ir suprasti kaip is
> negyvo atsiranda kazkas idomaus

Bet shie atradimai tau pachiam (jei neesi mokslininkas:) deshros ant stalo nepades ir atrade shituos dalykus mes staiga neimsim gyvent geriau (na ishskyrus tuos, kurie uzh tai nusirashkys nobelius:) - perfrazuojant, del shiu dalyku atradimo "naudos <...> nulis, tik gali priesh kitus pasipust, koks as stiprus ir galingas" ir pirmas atradau tai, ko jus neatradot, nes jusu valstybes neturi tiek pinigu - bomzhai:) chia tau ne sakykim genu ishshifravimas, kuris perspektyvoj gali padet kiekvienam tiesiog nemirt:)
Bet vistiek kisha zhmones belekiek pinigu i greitintuvus i kitus eksperimentus, kai kada vien tik todel, kad mes galim;) - galbut lygiai ta pati zhmogaus kelione i marsa tures toki poveiki ateities technologijoms, ar ju vystymosi krypchiai <fantastika> sakykim, nusiuntus zhmones i marsa, jie per menesio misija padaro n kartu daugiau atradimu nei roveriai ir "bezhmogis" tyrimas per visus tuos metus, aha, pamato zhmones, reishki visur reikia stengtis siust zhmones, o ne roverius, taigi reikia kurt technologijas, kurios ne tik galetu prasikast pro europos ar encelaiduso leda, bet ir galetu talpint zhmogu/nes, nes <....> arba prieshingai zhmones ilgose kosminese kelionese neapsaugoti zhemes magnetinio lauko gyvent negali, todel jei mes norim perspektyvoje buti ne vienos planetos gyventojai mums reikia surast kazhka, kas apsaugotu nuo kosmines radiacijos, nuo saules vejo, nuo mikrometeoru (tai kad koks vojadzheris, ar kasnis/heugensas daskrido be jokiu suzhalojimu nereishkia, kad taip pat sekmingai gali skraidyt dideles geldos po kosmosa;) ar nuo dar ko nors, ko mes tiesiog nezhinom.. taigi nepasiunte zhmogishkos ekspedicijos i naujaji pasauli, mes neturesim mako.. oh wait;) </fantastika>
Ish kitos puses, taip, tu ir sigis esat teisus, kad zhmoniu siuntimai i marsa ar ta pati menu yra didelia dalimi pakazucha - zhiurekit kokie mes kieti. Ir imho tik todel, kad kaipir nebera su kuo lenktyniaut jau 40 metu zhmogus nebuvo buves toliau uzh hubla...