Tema: Re: Galileo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-22 10:26:05
na visu pirma, jei kalbame apie piramides "staciusius" vergus - faktas, kad ten dirbo ne vergai, o apmokami darbininkai iskilo visai neseniai, kai buvo kasinejama buvusi statybininku gyvenviete. Ir is joje rastu zmoniu palaiku + daiktu yra spejama, kad visgi ne (vien) vergai state piramides. Todel tamstos minima CCCP (kaip zhinia ji griuvo priesh gerus 20 metu) dar tikrai nezhinojo shiu faktu.
Del vakaru kulturu ereziju? Gal galima plachiau, nes vakaru kulturos tvariniai: disovery channel, national geographic, history channel etc kazhkaip nemachau, kad skleistu erezijas. Vienintelis "faktas" kurio iki shiol nepripazhysta moksline bendruomene yra nikotino bei kokaino pedsakai ant mumiju audeklo - tokie pedsakai reikstu, kad senoves egiptieciai buvo pasieke amerika, bet deja siu "faktu" nebuvo galima replikuoti nepriklausomuose laboratorijose.
Jei tamsta zhinote kazhka slapto ir ydomaus, ka neigia piktoji mirusioji cccp ir dar piktesni vkarai, as su mielu noru isklausysiu

(shaltiniai
http://en.wikipedia.org/wiki/Pre-Columbian_trans-oceanic_contact#Egyptians_and_Mesopotamians
http://www.straightdope.com/columns/read/2375/whats-up-with-the-cocaine-mummies
http://www.faculty.ucr.edu/~legneref/ethnic/mummy.htm