Tema: Re: Galileo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-21 09:59:21
"Sum" <Sum@centras.lt> wrote in message news:gsjkoo$ug3$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Čia ne "religijų" tematika, todėl siūlau nesigilinti.

:) ok, tik truputi:)

primink man, kuris ish shitu http://listverse.com/religion/10-christ-like-figures-who-pre-date-jesus/ yra tikras jazusas, a katrie tik piktu pagoniu ishmyslai?

> 3. Krikščuonybė buvo ta religija, prieš kurią buvo/yra aršiausiai kovojama, tame tarpe ir apsimetant krikščionimis (iš vidaus).

na ish vidaus galiu prisimint tik leo taxili, ar mes taip vadinam visus paklydusius kunigelius, katrie labiau megsta ne vaflius su vynu o berniukus kutent? Tie taip.. jie yra infiltruoti prieshu i vidu.. greichiausiai -zhvilgt, zhvilgt i shonus, tyliai:.. satanistu.. Taip taip, tie shetono ishperos tik ir planuoja kaip sugriaut krikshchionybes pamatus.. jie visur, man zhinok atrodo, kad musulmonai ish tikruju yra (zhvilgt, zhvilgt) satanistu.. slaptas projektas.. Budistai su hindu irgi... kas dar jei ne shetonas gali prigalvot tokiu kraupiu padary kaip ganeshas, shyva, kali ar kama?! Prakeikti satanistai, jie visur!!!!

=)