Tema: Re: Galileo
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-04-22 09:41:32
"Sum" <Sum@centras.lt> wrote in message news:gsmdie$bf5$1@trimpas.omnitel.net...
> "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble>
>                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> 1. Egiptiečių karalystė gyvavo nepaprastai ilgai lyginant su USA ar CCCP

Na, shiaip jau terminas karalyste yra labai nekorektishkas - reiktu sakyt egipto civilizacija. Ir jei kinija gyvuoja dar ilgiau, tai ka tai apie juos pasako?

> 2. Išsivystymo lygis buvo labai aukštas (ką šiandien neigia nauji rusai nauji lietuviai ir net jankiai).

Kas ka neigia, ar kartais neturite nemazho paranojos laipsnio? Taip, jie buvo labiausiai ishsivyste savo laiku, bet dar kart kartoju - jie nebuvo "dievai". Mane (asmenishkai) labai zhavi pati senoves egipto kultura, jei lietuvoje butu bent kiek proshvaischiu dar mokykloj svajojau studijuot istorija/archeologija ir tapt egiptologu - bet prie ko egiptiechiai ir Shomaker-Levy9?

> 3. Žyniai (šiandien vadintųsi mokslininkai) buvo įvaldę žymiai aukštesnį lygį už daugumą (valstiečius, kareivius, darbininkus, moksleivius).

Kas yra aukshtesnis lygis ir apie kuriuos zhynius tu kalbi, gal galima detaliau? Deives Nut zhynes? Zhynius patarejus? Zhynius Balzamuotojus? Ar katruos?  Ir kuo tai taip stebuklinga ie keista palyinus su shiais laikais? Kad dabar mokslininkai nera protingesni uzh valstiechius kareivius ir strojbanus? Ash kazhkur pasimetu tamstos logikoj.