Tema: Re: Parduodu
Autorius: Rich
Data: 2009-03-03 15:42:38
> http://www.skywatchertelescope.net/swtinc/product.php?id=68&class1=3&class2=302
> radau tik pagrindinius montuotės parametrus, bet marketingistai privertė nusišypsoti :

> Vietoje to, kad tiesiai šviesiai parašyti" "poliariskopas į komplektaciją neįeina". Čia panašiai kaip pvz. parduodu mobilų telefoną, kuriame įtaisytas lizdas akumuliatorių pakrovėjui.

Na kaip rasiau nesu stiprus sioje srityje, tad sunku man spresti apie tai, ieina ten pats poliariskopas ar ne (kaip suprantu tai kokia nors skyle gal su papildomu lesiuku nustatymui i poliarine zvaigzde). Jei idomu nufotografuosiu dominancias detales konkreciau.

> Čia joks privalumas - tiesiog tokio tipo montuotėms tai yra būtinybė, kad subalansuoti teleskopą. Jei asvarų svoris 5,1kg, tai maždaug tokio svorio telskopą ir galima užkelti ant šios montuotės.

Cia buvo tik vieno is parametru ivardinimas, o ne privalumu reklama :) Siaip pakuoteje yra 2 x ~5kg (jei reikes pasversiu iki mg :) Nepraktikuoju BodyBildingo, bet per abu svoris tikrai virsija 5 kg. (skirtumas nuo nuotraukos, kad abu yra stori)

> Įdomu, nes į standartinę komplektaciją paprastai telskopo tvirtinimo žiedai neįeina, kadangi jie gali būti labai įvairaus skersmens, priklausomai koks teleskopas.
> Norėčiau smulkesnės info apie šiuos žiedus, nes pats ieškau maždaug 125mm skersmens žiedų gido tvirtinimui.

Vat cia gali buti netikslus vertimas del terminologijos ziniu trukumo. Jei kalba eina apie ziedus, apkabinancius pati teleskopo vamzdi, tai ju zinoma nera.

> [...]
> Netgi gerokai rimtesnei HEQ-5 montuotei neradau, kad rekomenduotų tokį svorį.
> Be abejo montuotė nuo 25kg nsulūž, bet naudotis ją bus praktiškai neįmanoma net vizualiniams stebėjimams nekalbant jau apie astrofotografiją. Manau, kad pardavėjas, užsidėjęs 200mm skersmens teleskopą nebandė realiai juo naudotis lauke pučiant bent nestipriam vėjeliui, nes iš pirmo žvilgnio gali pasirodyti, kad stabilumo pakanka ir iki "iki max dar toli", tačiau pabandžius pažiūrėti pro okuliarą naudojant didelį didinimą, vaizdas smarkiai judės nuo kiekvieno prislietimo ar vėjo gūsio.

Mjo, apie tai nepagalvojau, ko gero turima omeny bendras svoris su montuote, nu cia palieku spresti zinovams.

Siaip, nuotraukoje viskas, kas ieina i pakuote, parodyta. Yra dar kazkokia plokstele, tvirtinama trikojo tarpuke - speju okuliaru sandelinukas ir koju fiksatorius.