Tema: Re: Parduodu
Autorius: polaris
Data: 2009-02-27 18:55:19
Vilkas Pilkas wrote:

> Va, va, gal po ranka turi kokiu smulkesnių nuorodų kaip ten su tuo gido
> tvirtinimu kitoje puseje ?
> Mačiau tik paruoštų darbui tokių variantų fotkes prietemoje, be didesnių
> detalių ... :)

Komercinių variantų kažkodėl aptikau labai nedaug, o ir brangūs baisiai.
  Buvo vienas skelbimas, kur privatus asmuo pardavinėjo (tiesa, ten
fotikui tvirtinimas, bet koks skirtumas, galima ir gidą uždėt
panorėjus), man būtų pats tas (ir kaina maža), bet tas žmogus jau
nebeatsiliepė. Matyt, reiks gamintis vietoj. Nuotraukos yra, bet ten
reikia mokamos registracijos, gal vėliau padėsiu kokiam imageshacke.