Tema: Re: Parduodu
Autorius: Rich
Data: 2009-03-02 08:41:43
Na gincytis nenoriu..nesu profas, bet cia tiesiog gamintojo skelbiamu parametru vertimas.
Siaip, bandymu metu buvo uzmautas SkyWatcher 200, tai pagal stabiluma matos, jog iki max dar toly.
Zinoma stabilumui uztikrinti, iki max aprovinet nereiktu, bet be 200mm vamzdzio laisvai patrauktu dar ir kitus gidavimo bei valdymo priedus.