Tema: Re: Pagalbos: WP instaliavimas į serveriai.lt
Autorius: FX
Data: 2011-03-03 09:50:50
Su ta mintim jei tema kai kada buna apgreidinama tai ykalus y jos css savo
daly po upgreido teks vel rankutemis krapshtyti, o shiaip yra pluginu kurie
grazhia su kompainina css, js ir t.t. O vat del varianto su konkrechiu css
loadinimu pagal situacija jau ydomu :)

FX

"Maug Lee"  wrote in message news:iklujf$g4g$1@trimpas.omnitel.net...

FX wrote:
> Geriau vengti atskiro CSS jei ymanoma,

o kur mano rekomendacijose yra atskiras CSS? Kaip tik siūliau naudoti tą
patį *temos* CSS failą.

> arba jei jau turi kruva CSS, JS ir
> kitu gerybiu tai tadum gerai butu juos sukombaininti kad mazhiau failu
> reiktu loadinti narshyklei...

Tai, kad load'as susidaro ne nuo failų kiekio, bet nuo jų dydžio. Todėl dar
reiktų pagalvot: ar geriau visus-visus svetainės CSS'us surašyti į vieną
dyydelį failą; ar geriau stilių paskirstyti į atskirus failus (aišku, proto
ribose) – į loginius gabaliukus ir krauti tik reikiamus tame puslapyje.
Pastarojo varianto pavyzdys:
home.css („su sąlyga“ kad homepage'as yra kitokio layouto – visokie
„widget'ai“, orų prognozė :) etc. – portalas!)
main.css (stilius visiems kitiems puslapiams)
print.css (atspėjai, spausdinimo stilius)
autodalys.css (custom stilius konkrečiam vienam atvejui, vienam puslapiui)

Be to CSS'as ant serverio kešuojasi. Tai jei lankytojas spaudalios Ctrl+R,
„tik naudojamų CSS'ų“ atveju load'as bus mažesnis, krovimo laikas
trumpesnis.

--
M.Lee