Tema: Re: Pagalbos: WP instaliavimas į serveriai.lt
Autorius: FX
Data: 2011-03-02 13:13:02
Nelabai turiu laiko skaityti bet ir ka darytum tai pagal tavo paskutinius
klausimus rekomenduochiau pradzhiai su pachiu WP ishsiaishkinti o po to jau
burtus burti... anywaij gali tiek page tiek post sukelti kazhkoky html
nurodyti kelia iki css ir turesi tai ko reikia... net text widgetas
pakankamai normaliai priima html/php koda ir atvaizduoja tai ka reikia...

FX

"Aras"  wrote in message news:ikl7cd$7jt$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū už paprotinimą.
Prie to paties, gal galėtumei peržvelgti mano temą "WP: Kaip padaryti
interaktyvų paveikslą su nuorodom?" 2011-02-28 09:06.
Kadangi pats žinai WP, tai gal paaiškintum kaip man sukelti Maug Lee
pasiūlytą sprendimą į mano Wordpresinį PAGE? Ar pačiame straipsnyje įkelti
html kodą su CSS, ar pasidaryti kokį atskirą Page2.php, kuris būtų
naudojamas tokiems straipsniams, o CSS gabalą įdėti į style.css?