Tema: Re: Pagalbos: WP instaliavimas į serveriai.lt
Autorius: FX
Data: 2011-03-02 12:15:18
subdomenai kuriami kiek pamenu serveriai.lt domenu administravimo
skyrelyje... atsiras automatishkai ant ftp ta direktorija

FX

"Aras"  wrote in message news:ikl4ef$2hp$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū, o tai subdomenui kaip reikėtų padaryti? Aš noriu įdėti dar vieną tokią
programą, kuri dirba php pagrindu ir pilnai gali būti kaip atskira svetainė.
Arba tarkim, kad noriu antrą Wordpress svetainę pasidaryti kaip subdomeną.

Tai kur tada antrą WP įkelti? Public_html kataloge pasidaryti katalogą WP2?