Tema: Re: Video kamera iki 1500 litu
Autorius: RolF2
Data: 2011-06-21 12:30:41
Kuo didesne matrica tuo geriau aisku, ziurek kad stiklo butu optikoj o ne
skylute kaip degtukas, low light koki testa visada gali pasiziuret ivedes
kameros modeli i youtube ( bet kaip beziurejau - sony graziausiai piesia
prie blogo apsvietimo). Nu optinis stabilizavimas aisku pageidautinas, bet
jei nelabai naudoji zooma, tai galima is bedos ir su skaitmeniniu gyvent,
paskui ziurek kad butu SD korta o ne kokia egzotika, gal dar galimybe uzdet
didesni akuma, uzsukt koki wide adapteri ant optikos... Zodziu turi pats
aiskintis ilgai ir nuobodziai kas atitiks tavo poreikius ir nekainuos stuka
svaru :)

"Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message
> Nu tai ko as ir klausiu - pirma reikia modeli issirinkti verta demesio,
> tada ieskoti variantu.
>
> -kokio dydzio matrica "normali" buitiniam naudojimui?
> -optinis vaizdo stabilizavimas butinas, kaip suprantu?
> -kaip su jautrumu sviesai? Man aktualu, kad prie dirbtinio apsvietimo
> vaizdelis butu normalus
> -kas dar?

>>> ni.html?srcid=9270&Partenaire=kainos&CodePromo=oui&aftrack=TVRJMk1UczF