Tema: Re: Video kamera iki 1500 litu
Autorius: RolF2
Data: 2011-06-21 03:06:59
zaisliukas uz nesamonimga kaina , ebayjuj buvo canon HF R16 gamintojo
refubrished uz ~350 - 400 lt, tai va tiek dar galima moket , bet 1.5klt uz
zaisliuka su 1/5 colio matrica is skaitmeniniu stabilizatorium nu niekaip

Ieskojau ieskojau ir nusipirkau sanyo HD1000 panesiota uz nesakysiu kiek,
bet laaabai pigiai tampaciam ebay :)