Tema: Re: Video kamera iki 1500 litu
Autorius: Night
Data: 2011-06-21 10:29:28
Nu tai ko as ir klausiu - pirma reikia modeli issirinkti verta demesio, tada ieskoti variantu.

-kokio dydzio matrica "normali" buitiniam naudojimui?
-optinis vaizdo stabilizavimas butinas, kaip suprantu?
-kaip su jautrumu sviesai? Man aktualu, kad prie dirbtinio apsvietimo vaizdelis butu normalus
-kas dar?