Tema: Re: Video kamera iki 1500 litu
Autorius: John Stone
Data: 2011-06-21 02:01:44
Visokias nesamones siulot zmogui.

Imk bilekuri Canon/Panasonic su SDHC. Uz tiek pinigu be problemu fullHD
paimsi. Ziurek kad zoomas didesnis butu ir jeigu dar rasi su vidiniu flashu
tai is viso lobis.

As dar laikausi, tiksliau zmona prilaiko. Kas metai tos "muilines" kameros
vis pinga ir gereja :-))) Bet kazkaip vis dar prie Canon MV950 esu
prikaustytas (nors aisku jeigu ne moteris namie tai senai buciau metes ta ir
emes kokia hd su sdhc korta - tu teisus, namu reikmem tos kasetes uzknisa
negyvai :D).

Va ziurek randomu goolej soviau ir kaip tik ties tavo biudzeto riba:
http://www.pixmania.lt/lt/uk/9100579/art/canon/legria-hf-r26-high-defini.html?srcid=9270&Partenaire=kainos&CodePromo=oui&aftrack=TVRJMk1UczFPRFUxOzEzMDg2MTA3Mzc7

fullhd, 16GB korta ir kabura included - ko dar noret???
Media    8 GB flash memory and dual SD slot - va geris absoliutus, 8GB
flashas ir 2 SD slotai. Super!

"AS"  wrote in message news:itoadf$53k$1@trimpas.omnitel.net...

"Night" <vkumpikas_@gmail.com> wrote in message
> Nieko nesupratau apie "dar m43, tai kazin ar video segmentas gali ka nors
> pasiulyt uz panasia
> kaina. Bus 2 viename mazoje tasyteje."... :) As turejau galvoje, kad
> uztenka jau DSLRo kuprine tempiu, tai nenoriu dar vienos kuprines kamerai.

O tu paziurek koki mikro 4/3. Gal nereikes ir DSLRo, kuprine pasirodys per
didele. Visai rimtai. Turiu Nikon D200 su keletu objektyvu ir dar siuo bei
tuo. Masinoj viskas gerai, bet toliau tampytis kartais pabosta. Isitaisiau
GF1, Nikonas dazniausiai lentynoj guli. Prireikia jo dazniausiai kokiai
svarbesnei misijai, ypatingesniems objektyvams uzmauti ar blicui rimtesniam.
Siaip as daugiau fotografas, nei videografas, bet filmavimas visvien
papildomas pliusas, o ir kokybe neprasta.