Tema: Re: Kaip suorganizuoti toki tuneli
Autorius: locked
Data: 2010-02-09 00:00:22
dar gali paieskot apie port knocking varianta ar panasiai :) ten esme ta,
kad hostas laukia ieinanciu susijungimu i tam tikra porta/kelis portus/ju
tam tikra eiliskuma (geriausia imho), ir po to tam teisingai
besibaladojanciam IP'ui leidzia pasijungti i reikiama porta, ala jam
atblokuoja :) o visi port skaneriai visus portus matys uzdarus :P tada
teoriskai betkoki bugova ir skyleta sudsofti galima nebijoti leisti