Tema: Re: Kaip suorganizuoti toki tuneli
Autorius: Tadas
Data: 2010-02-08 23:49:18
Truputi neteisingas poziuris del nezinojimo. Pas mus imonej viskas
grieztai: zinoma viskas nuo a iki z. Tokie dalykai kaip "pas mane
dinaminis ip" ir tt. nepraeina. Atsakymas paprastas- pirk pastovu ir
sneka baigta arba sedek darbe jei ko nespeji :) Su vpn tikrai nera jokiu
bedu, tiesiog erzinancios problemeles is juseriu puses. Jau vien tai,
kad "kazkas neveikia" ir tysia namu kompus mol paziurek kame beda...