Tema: Re: Kaip suorganizuoti toki tuneli
Autorius: Tadas
Data: 2010-02-08 21:27:21
Ogi siulyciau neprasidet vpn`ais, nes neatsiginsi skambuciu tipo
neveikia, kaip pasileist ir tt. beje ir rakto vagyste galima.
paprasciau laist tik is jos ip i terminala ir tiek.
bsd labai nesunkiai realizuojasi pf ar ipnate
rdr pass on $ext inet proto tcp from XX.XX.XX.XX to ($ext) port 3389 ->
  192.168.0.XX port 3389
--------
rdr rl0 from XX.XX.XX.XX/32 to XX.XX.XX.XX/32 port = 3389 ->
192.168.0.XX port 3389 tcp

ant linux tikrai atitikmuo, manau, yra.