Tema: Re: Kaip suorganizuoti toki tuneli
Autorius: Levas
Data: 2010-02-08 22:19:49
As nezinau is kokio kompo/vietos/ip bus jungiamasi. Gal ten mobilus buhalteris bus :) t.y. dirbs is namu, kaimo, anuku kompo ir t.t.
Todel manau reikalinga vienokia ar kitokia autorizacija.

O kokios bedos dazniausiai buna su VPNu is "serverio" puses? Jei sustiguoti, tai viskas teoriskai turi veikti amzinai.

--
Bye, Levas