Tema: Re: TV spalv? kalibravimas?
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-15 19:48:28
Samsungo gamykloje taip nesusitarsi, ir is gamyklos nieko
 nenusipirksi, ten yra labai griezta apskaita ir apsauga, del
 vieno pirkejo nestabdys konvejerio. Net salia gamyklu nebuna
 firminiu parduotuviu, viskas iskart keliauja anspauduotais
 konteineriais (ar kietasonem rakintom ir anspauduotom furom) i
 didmeninius sandelius, daznai net kitoje salyje. Vezimas stebimas
 gps (nu dabar tai visi turi), atidarymo signalizacija su antra
 gps viduje, nakvoja tik saugomuose parkinguose. Viena lietuviu
 firma bent anksciau veziojo is gamyklos lenkijoj po europa, buvo
 nevykusiu bandymu apvogti tada, tai girdejau apie tai, visgi puse
 mijono euru.
O tu nori, kaip gruzinas, autovaz gamykloje, vaiksciot po cexus
 daljndamas kysius, kad surinktu pagerinta varianta.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/