Tema: Re:TV spalvų kalibravimas?
Autorius: Julius
Data: 2017-05-12 16:17:52
"Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> Wrote in message:
> Užsidarė hdtvlietuva forumas, tai neliko diskusijų apie TV kalibravimą...
> Icetom, kur rast plačiau aprašyta, kad tamstos neužkankint klausimais?

Kaip tu įsivaizdioji tą užknisimą? Niuvsuose? Tai čia jau gaunasi,
 kad Tomas save savo rankomis smaugs. Juk kiekvienas čia
 besilankantis tai  pradės sugebėti ir Tomui tik emigruoti beliks.
 Visą tai darosi taip:
Susirandi Tomo kantaktą, paklausi kokia paslaugos vertė ir imi ją
 arba ne. Juk jis mokslus baigė ne tam kad mus  gavrikus čia
 protintu, o kad strimėlių turėtu už ką nusipirkt. Neįsižeis, bet
 rinka ir išgyvenimo subtilybės diktuoja savo.

--
storas