Tema: Re: TV spalvų kalibravimas?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-13 21:38:09
Įdomu, po Tomo sukalibravimo tv įmanoma žiūrėti? Aš asmeniškai tv žiūriu
savo akimis, o ne Tomo kalibravimo prietaisas mano tv žiūri. Nesuprantu tų
kalibruotojų. Pasidarai kaip pačiam patinka ir ramu.

"news reader"  parašė naujienų news:of6kmm$4ql$1@trimpas.omnitel.net...

paprastas patarimas - jeigu tv lcd tai kalibruok nekalibraves ten sudas
gausis. Net negalvok metyti pinigu.

Jeigu tv oled, paprastai uztenka pasirinkti cinema/expert mode,
paderinti sviesuma, kontrasta ir viskas. 5 minutes.