Tema: Re: TV spalvų kalibravimas?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-05-14 20:58:15
Jei gamykloje sukalibruoja, kokia prasmė Tomui pinigus mokėti?

"Julius"  parašė naujienų news:of95gl$32n$1@trimpas.omnitel.net...

"Sniegas" <lameris@xxx.lt> Wrote in message:
> Įdomu, po Tomo sukalibravimo tv įmanoma žiūrėti? Aš asmeniškai tv žiūriu
> savo akimis, o ne Tomo kalibravimo prietaisas mano tv žiūri. Nesuprantu tų
> kalibruotojų. Pasidarai kaip pačiam patinka ir ramu.

Bandyk taip: važiuoji į samso fabriką, ir pareikalauji galimybės
nupirkti TV imtuvą tiesiai nuo linijos po surinkimo. Pigiau
nupirksi, nes bus praleista testo - kalibravimo, o gal būt ir
pakavimo funkcija. Namie susikalibruoji iš akies ir džiūgauji
njuvsuose savo pusfabrikačiu jau tada tiesiogine to žodžio
prasme.

--
storas