Tema: Re: palaima
Autorius: Icetom
Data: 2016-11-17 20:56:44
Jei "tikras kinas", tai tas profilis vakariniam žiūrėjimui pritaikytas ir
dieną blankiai atrodys nepakėlus pašvietimo daugiau ar net link maksikumo.
Taip pat reikia nepamiršti, kad AS serijoje naudoti IPS ekranai su jo
privalumais ir trūkumais;). Naujesniuose naudojami VA ekranai vėl gi su
savo privalumais ir trūkumais. Jei aprašytum savo žiūrėjimo sąlygas,
aplinką- būtų galima patarti kokio tipo LCD ekraną geriau rinktis