Tema: Re: palaima
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-16 16:17:44
Tai aš ne apie tai, o apie diskusijų eigą, pabaigą ir dalyvius, t.y. jei jau taškytis terminais apie imbicilus, remiantis "faktų" naujumu ir sugebėjimu daryt išvadas, tai šiuo atveju visi diskusijų dalyviai vienodi imbicilai. Išskyrus tave, bo šituose brainstormuose praktiškai nebedalyvauji :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/