Tema: Re: palaima
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-16 08:37:26
Save apgaudinėti - apsimesti, kad viskas yra kitaip nei yra.
"tu su Sniegu galwsit ir toliau save apgaudinėti LSD žiūrėdami" - bent jau aš savęs neapgaudinėju, ir puikiai žinau kada, kodėl ir į kokios technologijos ekranus žiūriu.
Nebent žodžiuose "galWsit" ir "LSD" yra ne paprastos gramatinės klaidos, o kažkokios tik tau pačiam žinomos slaptos prasmės, bet su sąlyga, kad aš tavo minčių neskaitau, LSD nevartoju, tai pasikartosiu - tu kažką painioji.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/