Tema: Re: palaima
Autorius: Stork
Data: 2016-11-16 12:13:53
Galiu perspėt, kad tėvam sunkiau bus užmigti.
Pats nupirkau LCD panasonic'a ir pabandziau miegamajam paziuret
vakare-niekaip nesupratau is kur tos sviesos ten ekrane tiek. Pilkai
visalaik sviecia, o juodos vis nera...
Tai i miegamaji tik plazma galvoju kelt, arba laukt kol OLED'us gamins ne
LG.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:o0bo02$mre$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo kažkaip taip panašiai.....vis tiek jis ten kaip migdymosi priemonė
naudojamas :D