Tema: Re: Ats.: Parekomenduokite TV Iki 65''
Autorius: Julius
Data: 2016-10-27 19:56:53
Lawrence Jamieson <lj@mail.net> Wrote in message:

Tavo tekstą rodo normaliai. Bet va nežinojau, kad dabar taip toli
 pažengę programos, jei pagal rašančiojo gebėjimą dėstyti mintis,
 keičia atvaizdavimo formą. Jei taip būtu, čia marios tokių, kurių
 sapaliones tenka po n kartų perskaityti, norint suprasti jo
 mintį. Nekalbant jau apie gebėjima teisingus rašmenis naudoti.
 Taip kad mielasis nereikia lia lia apie mano prastą rašliavą. Ar
 tu čia būsi tas tipo "patriotas" tesiantis tokių kaip signalkė,
 igaliotinis ir dar keletos chamų, besistengenčių truputi kitaip
 mąstančius pašiepti ar kitaip pažeminti. Tokius reiktu
 mėšlakruvės mest ir nesuteikt jiems galimybės čia reikštis.

Baigiau.