Tema: Re: Ats.: Parekomenduokite TV Iki 65''
Autorius: nezinomas
Data: 2016-10-25 23:25:36
pastebiu tendencija....old school samsungas, patikamas, gerai sutvertas
daiktas, beveik neuzmusamas, namie yra keli old school zumzung (2 TV,
mikrobange, centriukas...dar kazkas) tai nei genda nei gliucina...nu ir yra
saldytuvas 1.5 metu senumo....tai po metu jo aliaLED ekranas  pradejo gryba
pjaut, rodo bilebarda kazkokia...nuo tada kai samsungas labai pasikele ir
tapo brangininkas dejau skersa ant jo, nes ir kainos nebenormalios ir
produkcija sushudinejo (patikimumo prasme)
P.S. kiek ziuriu dabar jau ir Huawei labai jau ereliai pasidare...kazkoks
topinis ten ju telefonas kainuos 1300 baksu....viskas brangsta pas juos ...
dabar jei reikia aukso viduriuko tai ziuriu i LG arba i Xiaomi, ant dienu
bresta TV pirkimas....tai  ziuresiu tik i 3 brandus (del appsu, suporto,
IPTV ir t.t.) Samsung, LG ir gal....Xiaomi...uzpiso biski jau visokie
priedeliai prie TV, reikia wifi, IPTV kad pakurt butu galima....kazkas (ar
tik ne Sony) giriasi gandroidiniais TV bet...kai KODI sugeba visokius sposus
krest gandroide (ne ant vieno devaiso buna nusiresetina nusistatymai is
lempos) tai ir nurasau Sony