Tema: Re: Ats.: Parekomenduokite TV Iki 65''
Autorius: Julius
Data: 2016-10-27 07:49:06
Nerijus <nerijus_@_vkl_.l_t> Wrote in message

Be to mano postas iškart po tavęs kaip atsakymas ir gi būna
 "nebelaužytas. Apps'ą naudoju, kurį naudoja manau daugelis
 androidinių. Visų postai rodomi normaliai. Tiesa, dar kažkieno
 rodo "nelaužytą". Bet tas kažkas retai rašo. O tavo būna "blogas"
 visuomet. Ir sekantis po tavęs tau replikuojantis jau būna
 "sugadintas". Nesvarbu kas rašęs. Nors jo paprastai postai būna
 normaliai rodomi.