Tema: Re: Projektorius namu pramogelems
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-07-01 07:12:50
Zmogeli tu gyvenime tiek projektoriu nemates kiek as ju pastatau per
menesi. Ir juoka kelia toki interneto išteklių cituotojai.
Nori, kad rodytu statai kaip priklauso. Nori turet kreiva vaizda statai
kaip sugalvojai ir paskui vargsti su lens shiftu ir keystonu. Ir patikėk
1 cm pro sali yra gana daug