Tema: Re: Projektorius namu pramogelems
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-06-13 00:24:26
After serious thinking eMeR wrote :
> [...]
Mano be įtempimo. Kraštai, kurie juodi jau pasisuka truputį po 5 metų
dar neįtakoja pagrindinio ploto. Įtempiamas ekranas gėris, bet kaina
kiek pamenu 15-20% didesnė. Kadangi pirkau su varikliu, tai ir taip
buvo brangoka :)
Mano ekranas kažkoks invideo. Net nežinau ar dar parduoda kas - tuomet
iš BMK pirktas. Juodo ploto apie 120cm pas mane. Apačia apie 70cm nuo
grindų, kai nuleistas.

> Beje - gal tekę praktiškai susidurt kas per velnias tas dynamic Iris? Na taip
> - teoriškai susigooglijau. Bet realiai - naudinga ar labiau marketinginius
> skaičius darantis reikalas? Nes kai kuriems tai nepatinka ir specialiai
> išjungia jei projektorius turi jį.

Aš jį "atradau", kai ieškojau garso šaltinio, kuris pasikeitus scenos
apšvietimui filme vis atsirasdavo. Be jo išgyvenu, nes nesikabinėju
labai prie kontrasto, kai filmą žiūriu.