Tema: Re: Projektorius namu pramogelems
Autorius: eMeR
Data: 2016-06-08 15:47:13
On 2016-06-08 11:57:04 +0000, Deivis said:

> Geriau abu kartu pirkti :)
Na taip. Tik kadangi Lietuvoj turbūt vienos rankos pirštų perdaug, kad
suskaičiuoti vietas kur galėtum rasti projektorių ir ekranų
ekspoziciją. Dauguma gali užsakyti ką nors "iš katalogo". Tad vistiek
reikia kažkaip pasirinkti. Tai va ir domiuosi - ar pirma projektorių ir
jam derinti ekraną, ar pirmiau ekraną ir prie jo projektorių.

> Man labai padėjo lens shift projektoriuje, nes ne visada yra galimybė
> idealiai išsentruoti projektorių.
Tiesa. Šitą, turbūt, visi normalūs modeliai turi jau.

> Taip pat užsakydamas ekraną pasirink kiek reikės juodo fono viršuje,
> kai pilnai nuleidi. Nuo to priklauso kaip aukštai/žemai bus ekranas, o
> tikslas yra, kad nebūtų per aukštai ir nereiktų užvertus galvą žiūrėti.
Dėkui. Turėsiu omenyje.

Jei ne paslaptis, kokį ekraną pats naudoji? Džiugina?
--
R.