Tema: Re: Projektorius namu pramogelems
Autorius: Kesha
Data: 2016-06-08 16:53:13

> Na taip. Tik kadangi Lietuvoj turbūt vienos rankos pirštų perdaug, kad
> suskaičiuoti vietas kur galėtum rasti projektorių ir ekranų ekspoziciją.
> Dauguma gali užsakyti ką nors "iš katalogo". Tad vistiek reikia kažkaip
> pasirinkti. Tai va ir domiuosi - ar pirma projektorių ir jam derinti ekraną,
> ar pirmiau ekraną ir prie jo projektorių.

> Tiesa. Šitą, turbūt, visi normalūs modeliai turi jau.

Brangūs turi, pigesni bet neblogi - retai :(

Kažkaip gaunasi, kad ekranas jau praktiškai nuo lubų rodo (atmetus
tvirtinimą ir korpusą), todėl galvą vistiek reikia sukinėti :)
Be to pas mane 4:3, tai viršutinės juodos pamatyti šansų nedaug turiu
:)

> Dėkui. Turėsiu omenyje.
>
> Jei ne paslaptis, kokį ekraną pats naudoji? Džiugina?

elitescreen 150" kažkada per akciją nugriebtas, tai kažkaip smarkiai
prie jo nepriekabiauju :)